√ Gratis verzenden vanaf €75 binnen NL | √ 100% duurzaam wonen | √ Achteraf betalen mogelijk | √ 14 dagen omruilgarantie

Retourneren

Retourneren

Hoe retourneer ik mijn product?
Je hebt je bestelling ontvangen, maar het is toch niet helemaal wat je ervan verwacht had? Geen probleem! Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. In het verleden hebben wij als test een periode gratis retourneren geaccepteerd. Helaas is dit voor ons niet mogelijk, aangezien wij onze producten voor een eerlijke prijs willen blijven kunnen aanbieden.

Ons retouradres
Landauer 24B
3897AB Zeewolde


Retourbeleid Lumbuck

  1. Meld je retour aan door een mail te sturen aan info@lumbuck.com
  2. Verpak het artikel stevig in de originele verpakking.
    a. Gebruik alleen transparante tape
    b. Schrijf niet op de doos
  3. Plaats de meegeleverde pakbon in de doos. Let op: Het kan zijn dat er geen pakbon in het pakket zat. In dit geval kun je het bestelnummer op een briefje schrijven en deze in de doos plaatsen. 
  4. Lever het pakket in bij een PostNL pakketpunt of DHL Parcelshop. Let wel, de verzendkosten zijn voor eigen rekening.
  5. Vraag om een bewijs van afgifte en bewaar deze goed. Wij zijn niet aansprakelijk voor beschadigingen of zoekgeraakte retourartikelen.
  6. Na ontvangst van het artikel wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan gaan we ons best doen om uiterlijk 10 werkdagen na je retourmelding het aankoopbedrag exclusief verzendkosten terug te storten. 

Voorwaarden

  1. Nadat jij als consument kenbaar hebt gemaakt het product retour te sturen, heb je nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen;
  2. Voor een soepele verwerking vragen we je de retourzending aan te melden door een mail te sturen naar info@lumbuck.com. Vermeld hierbij het bestelnummer;
  3. Het product is slechts in zoverre uitgepakt of gebruikt om te kunnen beoordelen of je het product wilt houden. Bekijk het product dus gerust zoals je in een winkel zou doen;
  4. Het product is in de originele staat en verpakking (indien mogelijk);
  5. Het product wordt in goede staat bij ons afgeleverd, zonder montage- en transportschade. Wees in je bedenktijd dus voorzichtig en breng geen schade toe aan het product. Wij mogen een schadevergoeding inhouden voor beschadigingen die bij de consument zijn ontstaan.